Garanția produselor

Găsește accesoriul potrivit pentru telefonul tău.

keyboard_arrow_down

Garanția produselor


Toate produsele comercializate de catre Mobiup.ro beneficiaza de conditii de garantie care sunt conform prevederilor legale ale OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si OUG nr.140 /2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare (24 de luni de la data achizitiei).

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni.

 

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Toate produsele achizitionate de pe site-ul Mobiup.ro beneficiaza de garantie doar in cazul in care au defect de fabricatie sau sunt incompatibile cu dispozitivul pentru care sunt destinate.

 

In cazul produselor vandute si livrate de Mobiup.ro, certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, fie de importator in cazul accesoriilor vandute separat.

Lipsa certificatului de garantie trebuie anuntata in 48 de ore de la receptia produselor la adresa comenzi@mobiup.ro. Dupa 48 de ore, vanzatorul nu mai are obligatia emiterii certificatelor de garantie.

Daca ai achizitionat un produs de pe site-ul Mobiup.ro si acesta se incadreaza in termenul de garantie de 24 de luni (12 luni pentru persoane juridice), trebuie sa urmezi pasii de mai jos pentru a putea beneficia de reparatia produsului:

  

  • Trimite un e-mail pe comenzi@mobiup.ro si in cel mai scurt timp iti vom comunica ce trebuie sa faci pentru trimiterea produsului in service;
  • Dupa confirmarea defectului, pregateste coletul si trimite-l la adresa mentionata in emailul pe care-l vei primi de la noi;
  • Pachetul pe care-l trimiti catre service sa contina produsul impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie in original si o copie a facturii;
  • Dupa receptionarea coletului vei primi un email de confirmare din partea Mobiup.ro. Termenul de solutionare pentru produsele trimise in Garantie este de maxim 15 zile calendaristice .
  • Dupa solutionarea problemei vei primi produsul/coletul/banii la o adresa aleasa de tine.

Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, accesoriilor originale sau a celorlalte elemente indicate mai sus, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.

 

 

IMPORTANT

 

Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:


  • defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe si licente software care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a fabricat si asamblat produsul;
  • produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, lipite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate; In cazul in care produsul a fost deschis de catre o persoana neautorizata.
  • produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
  • defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, etc);
  • deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
  • deteriorari derivate din uzura, vechime, folosire excesiva (de ex. zgarieturi, pete, alterarile culorii sau a materialului: piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
  • orice deteriorare rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, sparturi, etc),
  • defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a produsului (piese smulse, urme de lovituri, pini rupti, bratari sau curele rupte, ecrane sparte); produsul este deschis de catre un service neautorizat.

Pentru detalii suplimentare referitoare la modalitatea de plasare a comenzilor, modalități de plată, garanția și returul produselor, te rugăm să urmezi linkurile de mai jos sau din meniul de sus de sub butonul Ajutor.


Articole de pe blogul Mobiup
Articole recomandate